Sabtu, Mei 07, 2011

todayyy!

firstly, assalamualaikum. (wahh baik hari neyh) ahahaha :D

today ade reunion for ex-student SKAD. RAMAI SANGAT! hahaha tersangat lawh kan? sohai punya syuk! aku da cakap dekat die keluar lambat. pehhh bukan main lagi aku baru je gosok tdung kot, da memekik2 panggil dekat bawah. sepatotnya aku nk pegi ke miharja dulu, jumpa kakdyah jap. tup tup syuk da siap. haiyaaaaaaaaaaaa! dengan bajunye, haih! aku xtahu nk komen ape. grrrr! lepas tuyh pulak, cari jalan nk masuk ke taman alam damai yg belah atas tuyh xjumpa. oke! aku da xtahu jalan. jalan depan sikit, jalan mati. haiyoooooooo! lepas da sampai yg dekat atas tuyh, bag aku plak kat motor syuk. phone, dompet sume dalam tuyh. kalo kena tahan polis memang bahagia sangatlah kan? eeeee kena lawh cari syuk sampai dekat depan balai polis. ahaaa hari kesabaran aku neyh. fuhh nasib baik xde peronda ke ape.

mission seterusnya, cari jalan nk masuk taman alam damai once again. akhirnya! setelah aku meredah masuk jalan yg dekat atas bukit tuyh, jumpa jugak taman. yeay! bagi habis minyak aku je. tup tup! mae, mirah, aniq( selalu jumpa dekat kedai chicken chop) megha(xknal, dia add fb aku), ivan( langsung xingat!), ngan syuk( gemok si kalot!) je ade kat taman. yes yes! best gila reunion sikit mcm neyh. hahahahaha! mano eyh yg lain? aku mmg suka tggu2 neyh kan? hahaha. then da nk dekat pkul 6 baru lawh ckp kumpul dekat tadika. haahaha best best :) adventure day! hahahahaha tapi xper lawh. bukan rezeki aku nk makan bbq free. hehehe :)

bila sampai depan flat, aku xpikir lain da. aku nk air je! hahhh xbole tahan nafsu dahaga, aku singgah dekat kedai then beli air 100 plus botol kecil tuyh. ahaaa habis aku minum. kejap gila. pehhh haus gila kot! lepas parking motor, baru je nk naik tangga. kaka2 aku turun. 'hangpa nk pegi mna?' atikah bertanya. ' pegi amek abg kamarul, jum ikot' jwab kaka2 ku. cehwahhhh. aku pun ikot lawh. alamak! still xbole makan nasi lagi. tahan sampai pkul 9 lebih. fuhhhh. skang pun xmandi lagi , heeee :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan