Sabtu, Ogos 27, 2011

selamat hari raya :)

Firstly, assalamualaikum :) okey, today aku nak cerita pasal persiapan hari raya yg bakal menjelang 3 hari lagi. 3 hari lagi?????? wahhh mcm xpercaya kan? duduk dekat IPB tuyh semua rasa sekejap. tidur sekejap, makan sekejap, lepak pun sekejap. RAYA? LAGILAH SEKEJAP! * geram pulak akukan? HAHA. 
Sambung pasal persiapan, semalam aku pegi butik M&Z beli baju kurung. uwahhh agak terkejut ye dengan warna baju kurung yg aku. cuba teka! totttttttttt tottttttttttt PINK bai! adakah aku bermimpi bahawa aku telah memilih warna pink sebagai warna baju kurung aku pada tahun ini? wah, tapi xpe lah. bagi kelainan sikit. Baju kurung lagi 1 tu bukan warna pink la kan =.= warna apentah. campur -campur.
ouh yeah! lupa. aku dapat duit raya RM200 daripada IPB. agak seronok ye dekat situ :) belum guna lagi sebab aku nk beli baju kemeja yg aku idam-idamkan tuyh. ayattt tak bole bla kan? haha.
sampai sini jelah, nanti atikah sambung lagi. bye. assalamualaikum :))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan