Rabu, Mei 02, 2012

keputusan

assalamualaikum semua! okay lagi sekali bajet ada orang baca. haha.
okay. I nak update pasal result I hari tu. Terlambat update sebab internet macam atok lumba lari. hihi :)

Alhamdulillah pointer naik dari 3.24 kepada 3.31. hihi. Terima kasih kepada semua pensyarah yang mengajar saya tanpa kenal apa erti jemu. hahaha. Tak lupa juga kawan-kawan yang ajar saya. Andddd thanx kat korang semua sebab ajarkan saya costing last-last minute. kalau tak memang hancurlah costing saya. Mak, abah, ka'a, kak yong and adik yang selalu support dari belakang. 

Disebabkan saya tak dapat dekan this sem, terpaksalah saya menunaikan janji saya kepada diri saya sendiri supaya tidak suka kepada boboy anymore. errrr okay sedih sekejap. ouh yaa, tahniah Mas sebab dapat dekan. Saya memang dah agak dah awak dapat dekan this sem. Sem lepas awak kantoi sebab ada account. Tahniah once again. Kepada kawan-kawan yang lain, tahniah jugak. Pointer kita semua naik this sem. Berkat kesungguhan kita semua, alhamdulillah result kita semua okay. Omey lagi sikit je nak dekan. Takpe omey, nesxt sem insyaAllah boleh dapat dekan. okay done. Alhamdulillah. byeee :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan