Jumaat, Februari 03, 2012

peace

assalamualaikum. first of all, agak kaku tangan nak menaip sebab dah lama tak update and tak story dekat sini. tapi takpe, saya akan cuba sedaya upaya untuk melembutkan tangan saya pada hari ini :)

banyak sebenarnya benda nak cerita tapi tengoklah dulu tahap kerajinan tinggi mana :) 
  
1) aku bengang dengan semua test BEL260 
  - speaking, listening and writing semua hancur! and for sure aku tak tahu kenapa semua boleh jadi macam ni. honestly first time dalam hidup aku, aku takut gila nak jawab BAHASA INGGERIS! for sure, aku stress sebab mentor aku bagi harapan yang terlalu tinggi dekat aku. A for BEL? sangat mustahil. seumur hidup aku, aku sendiri tak pernah bagi harapan yang tinggi dekat BAHASA INGGERIS and why should she put harapan macam tu? seriously, sangat stress! wehh, sedih. aku nak menangis wehh! hmm :'(
2)  assignment
       - assignment sem ni takdelah pressure mana, tapi boleh dianggap sebagai tricky. amboi tricky kau! bole lah bole lah :) assginment untuk economy dah siap and dah pun dihantar but tak pastilah boleh score atau tidak. dah buat yang terbaikkan. so sekarang tinggal assignment untuk marketing.  8 orang dalam 1 kumpulan, okaylah. takde kelam kabut nak buatkan. buat produk 'Ayamas' memang terliurlahkan tengok gambar-gambar ayam tu -.- kerja tetap kerja ye atikah. jangan lupa. insyallah hasilnya nanti memberi manfaat dekat group kitaorang nanti. FIGHTING DOI!
3) presentation
   - HPD settle sudah. alhamdulillah. tapi itu baru individu punya presentation belum group punya lagi. tajuk belum dibincangkan lagi. tapi takpe! anna, k-POP and Beyla kita semua boleh buat yang terbaikkan nanti? aku percaya dekat korang :) Marketing and CTU lambat lagi. CTU lambat lagi doi. last sekali, memanglah lambatkan? huhu. tapi takpe, malu tu ketepikan bila nak present okay. present lain, kelas lain, diri sendiri lain. itu adalah prinsip saya. kerja is kerja :)
4) economy
 - this thing happen to me once again! tak pernahnya nak hilang perasaan takut dengan subjek economy. kenapa eyh? hmm, saya taktahu :( quiz saya dah ada yang failed. dan baru-baru ni, dengar cerita test ramai yang fail. aku rasa aku one of them yang bakal  fail economy. takut! please. sangat takut!
5) concentrate
 - yes, i admit that i'm not all out this sem. you know why? mestilah taktahu. aku pun taktahu kenapa aku tak focus sangat sem ni. especially dalam kelas costing. stop main-mainlah atikah! nanti kau dapatlah 'makan dia'. kuatkan hati walaupun banyak benda yang tak kena. i'll try to throw all the things yang kacau time aku nak focus dekat kau costing. insyallah aku akan cuba :)

6) problem
 - okay, these day aku rasa macam banyak sangat problem yang aku ada. inilah masalah aku. aku susah sangat nak share masalah-masalah yang aku ada dengan kawan aku. hmmm. ini takde kena mengena dengan percaya or tak percaya dekat kawan sendiri untuk share masalah. aku nak sangat share, tapi mulut ni susah sangat nak luahkan segala batu yang memberatkan kepala otak aku ni. mestilah malu tu ada. nak menangis, eeww tolonglah jangan menangis! aku takkan biarkan orang lain tengok air mata aku ni. aku taknak nampak lemah dimata orang lain. biar je aku menangis dalam hati dan sudahnya aku tahu apa yang tak kena dengan aku. tapi sekarang benda ni macam dah tak berkesan dekat aku. makin lama makin hilang sifat periang aku disebabkan masalah yang aku ada sekarang ni. ahhh!kenapa kena jadi macam ni eyh? aku nak cerita sangat masalah aku dekat kawan aku tapi dekat siapa? dekat siapa yang aku boleh menangis. aku tak kuat dahlah nak tahan semua ni. aku rindu korang yanie, nim and fiza. korang takde dekat dengan aku. semua busy. macam mana aku nak cerita dekat korang. aku tahu korang ada masalah yang lagi besar daripada aku sebab tu aku takboleh nak cerita dekat korang ;'((

dahlah, sampai sini je cerita aku hari ni. hilang sikitlah beban aku bila dah share masalah aku dekat sini. so aku harap Allah bagi aku kekuatan untuk lawan semua masalah yang aku ada ni. assalamualaikum :)


 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan