Ahad, Mac 11, 2012

final exam

assalamualaikum w.b.t. hai lama sungguh tak update blog ni. banyak cerita sedih dan gembira nak kongsi. tapi yang tu tolak ketepi dulu. jum cerita pasal final exam dulu okay~
  • next week hari khamis dah start final. dupdapdupdap jantung ni. BEL 260 carrymark macam sem lepas still rendah tapi takpe. sesetengah orang fikir yang carrymark tulah segalanya untuk menjamin kestabilan pointer dorang but not me. ceh berlagak ke tika? eh mana ada. maksudnya aku takdelah nak bergantung sangat dekat carrymark tu. yang penting aku all out bila time final nanti. bukanlah bermaksud aku ni power nak mampus bila final. at least aku serious bila jawab time final tu nanti. so, my mentor madam azmalinda. i'll do my best for  bel okay :) 
  • one more thing is carrymark untuk costing. ouh no! it's out of service babe. tinggi sangat kot. haiyaaa. hopefully miss nawal tak menaruh harapan yang tinggi untuk result costing nanti. bukan apa. carry tak menjamin apa-apa just membantu. btw, thanx for the pen and notebook tu. comel sangat :) insyallah yang terbaik akanku lakukan untuk semua orang yang aku sayang. cehwahh ayat kauuu~
  • macam biasa paling merisaukan and menhancurkan kepala otak aku is economics. well carrymark aku rendah. still redha. tawakal. actually, i had a very bad memories pasal economy ni. sebab tu takut sangat. the truth is economy ni satu je subjek yang boleh buat aku menangis akibat ketakutan. ya allah. sangat risau. bila baca je banyak sangat hal yang mengganggu. ouh ya i'll try my best untuk study hard or study smart untuk kamu wahai economy :)
  • HPD i dont know what'll happen. lagilah kena redha, sebab tahu carrymark and keputusannya bila keluar result final exam. fuhh i know sangat susah untuk dapat A. hmm. okay relax! insyallah boleh dapat. okay kuat kuat kuat!
  • MKT 12 chapter yang perlu ku hafal. hamekkk lah kau tika. start je hari isnin ni. i'll not online. tak percaya? you can put your believe on me :) steadylah tika!
  • CTU hampir nak habis. cuma Bab 4 tu terlalu panjang and I need only one more day untuk menghafal. okay done. tawakal :) 
okay habis cerita pasal final exam. actually aku target untuk dapat dekan sem ni. depends on usaha aku lepas ni. kalau layak dapat dekan alhamdulillah. kalau tak layak. aku takkan putus asa okay! done :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan