Jumaat, Mac 30, 2012

april is coming

hey hey hey assalamualaikum w.b.t :)
okay, pagi tadi gua bangun pukul 11 pagi. amacam? bagus tak anak dara macam ni? tak bagus. tak sedar weh. bangun-bangun je terus buka tv. tengok cerita 'nora elena'. aku dah taksob dengan cerita ni. hahaa. pukul 7 sebelum mak gerak pergi kerja, mak ada pesan "ikah nanti sidai baju". tapi mak balik pun, aku baru bangun tidur. start membebel lah orang tu pun. haihh. pukul 1 barulah terhegeh-hegeh nak mandi. lepas-lepas mandi terus tengok cerita 'secret garden'. hari ini punya episode sedih weh. menangis aku. uuuuuuuuuuuuuuuu :'(

seriously lepas habis je cerita tu dalam pukul 2.30, tak tahu nak buat idea. maka hanya satu aktiviti sahaja yang mampu kulakukan iaitu tidur. tidur punya tidur. hamekk kau! sampai pukul 6.30 aku tidur. hahaha :) kemarau kau! takpelah nasib baik mak dengan abah tak naik rumah lagi. mereka kan masih muda, lepak-lepak dulu dekat bawah. anak-anak membuta dulu dekat atas. hewhewww (:

then waktu maghrib, ada orang call rumah. jengggg jengg jengggg. siapakah? kakyong call. abah yang angkat. aku dalam bilik time tu. satu berita mengejutkan. abg ipar aku accident weh! sumpah terkejut. time tu baru lepas hantar kakyong dekat lrt. phewwww. teruk gila keretanyaa. sebelah penumpang paling teruk. nasib baik dah hantar kakyong. kalau tak? ya allah. taktahu nak cakap apa. ini pun baru balik dari kuchai lama melawat dia. 

dalah, taktahu nak cerita apa lagi. perot ku kekenyangan sentai ice cream 2 batang tadi. babaii. salam :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan